Subject: IP6769 I etapp elektriprojekti kooskõlastuse täiendus
From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 09:21:29 +0300

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6769 „ Vändra-Viluvere fiidri
rekonstrueerimine I etapp, Kõnnu küla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond“

Kooskõlastus 21.05.2024 nr 7.1-2/24/8463-2 on olemas aga kuna tekkis väike
muudatus ja peab kaitsevööndisse ühe masti paigaldama siis vajalik
kooskõlastuse täiendus.

Muudatus asendiplaanil kus 20160 Lokuta-Kõnnu tee km 12,44 kaitsevööndisse
planeeritud mast. Uus info lisatud taotlusele ja seletuskirja.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.